Kampania #wiemcorobić

Ponad 40% nastolatków otrzymało prośbę lub żądanie przesłania nagiego zdjęcia.
Blisko 20% nastolatków spotkało się na żywo z dorosłą osobą poznaną w internecie.
Warto wiedzieć, co robić, gdy w rozmowie online pojawią się tzw. czerwone flagi.
Dlatego Towarzystwo Przyjaciół Dzieci ogłasza kampanię #wiemcorobić, której celem jest ochrona młodych przed zagrożeniami online, takimi jak child grooming i sextortion.
Chcemy zwiększyć świadomość młodych i ich opiekunów na temat zagrożeń, które często zaczynają się od pozornie niewinnych rozmów w sieci. Zachęcamy do obejrzenia spotu kampanii, a po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://wiemcorobic.pl/.
Wspólnie zadbajmy o bezpieczeństwo młodych w cyfrowym świecie!
Kampania #wiemcorobić pod patronatem honorowym @Rzecznik Praw Dziecka Monika Horna-Cieślak, Ministerstwo Sprawiedliwości oraz Komendanta Głównego Policji Polska Policja realizowana dzięki wsparciu Pepco.