Oficjalna strona Facebook Gminy Świeszyno

Imieniny: Janusza, Marii i Reginy
czwartek, 21 Listopad 2019

BIP

Herb Świeszyno

  • 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego (USC)

Dane kontaktowe:

Imię NazwiskoStanowisko / DziałTelefonEmailNr pokoju
Irena CzenkoKierownik94 3160145i.czenko@swieszyno.pl2
     

 

Do zadań kierownika urzędu stanu cywilnego należy:  

  1.  Dokonywanie rejestracji stanu cywilnego w rejestrze stanu cywilnego.
  2.  Dokonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego.
  3.  Prowadzenie akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego.
  4.  Zasilanie rejestru pesel danymi dotyczącymi stanu cywilnego.
  5.  Występowanie o nadanie lub zmianę numeru pesel w przypadkach określonych w ustawie.
  6.  Przekazywanie danych dla potrzeb statystyki publicznej.
  7.  Przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego.
  8.  Przechowywanie aktów stanu cywilnego oraz akt zbiorowych w archiwum USC.
  9.  Przekazywanie aktów stanu cywilnego oraz akt zbiorowych do archiwum państwowego.
  10. Przygotowywanie wniosków o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie i organizowanie uroczystości.
  11. Sporządzanie testamentu alograficznego.
  12. Wydawanie decyzji w sprawie zmiany imienia i nazwiska.
  13. Rejestrowanie danych w rejestrze pesel i rejestrze mieszkańców w związku z zameldowaniem w miejscu pobytu stałego lub czasowego, wymeldowaniem z miejsca pobytu stałego lub czasowego, zgłoszeniem wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotem z wyjazdu poza granice RP.
  14. Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców.
  15. Prowadzenie postępowań administracyjnych związane z niedopełnieniem obowiązku zameldowania lub wymeldowania się.
  16. Usuwanie niezgodności w rejestrze pesel lub rejestrze mieszkańców.
  17. Powiadamianie innych organów o niezgodnościach w rejestrach.
  18. Wydawanie zaświadczeń z rejestrów.
  19. Prowadzenie i obsługa stałego rejestru wyborców.
  20. Obsługa platformy wyborczej.
  21. Przekazywanie sprawozdań z rejestru wyborców.
  22. Sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców.
  23. Koordynacja i nadzór spraw związanych z wyborami i spisami.
  24. Prowadzenie spraw dotyczących przyjęcia repatriantów.
  25. Koordynacja i nadzór nad sprawami związanymi ochroną danych osobowych.